در این مقاله قصد داریم تا راهنمایی کلی و اجمالی در خصوص اینکه چه دوربین مدار بسته ای بخریم را برای بازدیدکنندگان عزیز شرح دهیم.امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد.

برای اینکه بدانیم چه دوربین مدار بسته ای بخریم فاکتور های مهمی را باید در نظر بگیریم.فاکتور هایی از قبیل میزان بودجه اختصاص داده شده برای نصب دوربین مدار بسته ، نوع کاربری دوربین مدار بسته ، محلی که می خواهیم در آن اقدام به نصب دوربین مدار بسته کنیم.

و اما مهمترین و تاثیر گذارترین عاملی که به ما می گوید چه دوربین مدار بسته ای بخریم ، میزان بودجه ما است.با توجه به منسوخ شدن دوربین های مدار بسته آنالوگ،کماکان تبلیغات متعددی از سوی فروشندگان این دوربین ها مبنی بر فروش این تجهیزات با قیمت استثنایی می شود.این محصولات با توجه به از رده خارج شدنشان قیمت های فروش بسیار پایینی دارند و همین امر خریداران را برای خرید آنها وسوه می کند.

در خرید دوربین مدار بسته آنالوگ این موضوع را در نظر بگیرید که کیفیت تصاویر بسیار پایین از مهمترین ویژگیهای این دوربین ها می باشد و اگر در محلی که اقدام به نصب دوربین مدار بسته می کنید کیفیت تصاویر و جزئیات آنها برای شما مهم است همواره سعی کنید از خرید این دوربین ها اجتناب کنید.چه دوربین مدار بسته ای بخریم

اگر در میزان بودجه خود محدودیت ندارید دوربین مدار بسته تحت شبکه بهترین و مناسب ترین گرینه برای شما به شمار می رود.زیرا کیفیت تصاویر بالا در کنار عمر مناسب گزینه هایی هستند که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد..

نوع کاربری دوربین مدار بسته نیز عامل مهم دیگری است که به ما می گوید چه دوربین مدار بسته ای بخریم ؟ اگر تنها برای نظارت نحوه رفتار و عملکرد کارمندان خود اقدام به نصب دوربین مدار بسته می کنید باید بگوییم که همان دوربین های آنالوگ برای شما مکفی هستند و جوابگوی کار شما خواهند بود.

چنانچه در فروشگاه خود دوربین نصب می کنید باید کیفیت تصاویر و جزئیات بالایی را دریافت کنید تا بتوانید در صورت برزو مشکل مراتب را پیگیری کنید.از این رو حداقل دوربینی که در این محل ها نصب می کنید باید دارای کیفیت 1.3 مگاپیکسل باشد که دوربین مدار بسته ahd گزینه مناسبی به شمار می رود.

چنانچه بودجه شما محدود است و کیفیت تصاویر مناسب را می خواهید می توانید از دوربین های مدار بسته ahd با کیفیت 2 مگاپیکسل و یا دوربین مدار بسته hdcvi استفاده کنید که کیفیت تصایور مناسب در کنار قیمت معقول تر را به همراه دارند.