ارائه راهکارهای خرید ویدئو پروژکتور
جهت خرید ویدئو پروژکتور نیاز است تا با توجه به محیط مورد نظر جهت نصب دستگاه ، تجهیزات مناسب را انتخاب کنید تا از صرف هزینه های مجدد و زمان از دست رفته جهت نصب دوباره تجهیزات جلوگیری شود.در همین راستا نکات بسیار مهمی را خاطر نشان می نماییم.:
نور محیط مورد نظر : اگر محیط شما این قابلیت را دارد تا بتوان از طریق خاموش کردن روشنایی و کشیدن پرده ها و .. بتوان آن را تاریک تر کرد ، نیاز نیست تا دستگاهی با انسی لومن بالا را انتخاب کنید.
 
کادر نمایش: اگر چنانچه کادر نمایش بزرگ مد نظر شماست ، نمی توانید از دستگاه های ارزان قیمت استفاده کنید و خرید یک دستگاه دیتا پروژکتور ارزان برای شما کاربردی ندارد.زیرا به دلیل دارا بودن روشنایی کم لامپ دستگاه های ارزان قیمت تصویر شما کاملا کم نور و تار بوده تا جایی که چیزی برای نمایش نداشته باشید.

نکات مهم در فروش ویدئو پروژکتور
 
ارتفاع و فاصله نصب از کادر نمایش:اگر محیط شما دارای ارتفاع سقف غیر معمول می باشد (ارتفاع بیشتر از ۴ متر) نیاز است تا میزان زاویه Keystone دستگاه شما کمی از حالت معمول بیشتر باشد تا تصویر شما به شکل ذوزنقه در نیاید.
 
برای انتخاب نوع تکنولوژی نیز جای بحث زیادی می باشد.اما به طور اختصار بگوییم که اگر شما نیازمند کنتراست تصویر بالایی هستید میبایست تکنولوژی DLP را انتخاب کنید.ولی چنانچه میزان روشنایی یک پروژکتور برای شما مهم تر است ویدئو پروژکتور های ۳LCD برای شما مناسب تر هستند.
فروش ویدئو پروژکتور نیاز به تخصص در مورد ساختار محیط ، نوع کادر نمایش و … دارد.همواره سعی کنید جهت خرید دستگاه موارد اصلی را با کارشناس آن در میان بگذارید.