دوربین مدار بسته سیم کارت خور

دوربین مدار بسته سیم کارت خور دوربینی است که می تواند تصاویر را ازطریق اینترنت ۳g و ۴g ارسال می کند و این دوربین ها دارای امکانات متعددی در کنار دارا بودن قابلیت نصب سیم کارت هستند.
برخی از کمپانی های تولید کننده دوربین های دارای درگاه سیم کارت امکان مشاهده تصاویر دوربین بدون داشتن ip ثابت را برای مشتریان فراهم کرده اند تا آنها بتوانند در هر نقطه از دنیا و به کمک پردازش ابری بتوانند تصاویر دوربین مدار بسته خود را بصورت زنده تماشا کنند.این امکانی است که روی برخی از دوربین ها وجود دارد و به سرعت آنها در حال محبوب کردن است.زیرا ممکن است در هر منطقه ای نتوان به اینترنت پر سرعت adsl و یا وایمکس دسترسی پیدا کرد.
با این امکان می شود چنانچه منطقه مورد نظر دارای پوشش ۳g و یا ۴g باشد بتوان انتقال تصاویر دوربین مدار بسته را بصورت p2p و بدون مودم صورت داد.

امکانات مفید دوربین مدار بسته سیم کارتی
یک دوربین مدار بسته سیم کارت خور می تواند دارای درگاه کارت حافظه داخلی بوده و تصاویر را در داخل خود ظبط نماید.این امکان شما را از خرید و راه اندازی یک دستگاه NVR بی نیاز می کند اما چنانچه خود دوربین به سرقت برود آرشیو تصاویر آن نیز از بین خواهند رفت.برای این مورد نیز شما باید بصورت دوره ای از تصاویر خود بکاپ  بگیرید که بکاپ گیری از طریق نرم افزار اندرویدی و یا IOS را روی گوشی خود صورت دهید.

در کنار دارا بودن امکان ظبط داخلی تصاویر می توان توسط بلند گوی داخلی و میکروفن داخلی این دوربین ها با محل نصب آنها ارتباط دو طرفه ایجاد کرد و به این ترتیب دوربین شما نقش تلفن را نیز در محل مورد نظر ایفا خواهد کرد.
از دیگر امکانات دوربین مدار بسته سیم کارت خور دارا بودن کیفیت تصاویر بالا (البته در نوع HD ) می باشد که امروزه انواع دارای ۳ مگاپیکسل تصویر در بازار موجود می باشند که می توانند هر نوع نیازی را بر طرف کنند.
برخی از این دوربین ها نیز دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه می باشند که اصطلاحا به آنها PT گفته می شود.

نمایش یک نتیجه