آدرس کانال تلگرام دوربین مدار بسته ایلیا دیتا:

http://t.me/iliadata

با توجه به استفاده روز افزون از اینترنت و ظهور گجت های هوشمند مانند گوشی ها ، تبلت ها و ... استفاده از شبکه های اجتماعی در بین کاربران بسیار افزایش داشته است و از این رو بازاریابان و فروشنده های امروزی نیز توجه ویژه ای به شبکه های اجتماعی دارند.

در بین شبکه های اجتماعی ، تلگرام در بین کاربران ایرانی بیشترین محبوبیت را دارا می باشد.بطوریکه بیش از 60 در صد کل کاربران تلگرام را ایرانیها عزیز تشکیل می دهند.

در این قسمت قصد داریم تا ضمن معرفی کانال تلگرام دوربین مدار بسته ایلیا دیتا با محتوای این کانال و موضوعات مطرح شده در این کانال بپردازیم.

آدرس کانال:

http://t.me/iliadata

برخی از تیتر های محتوای کانال:

1-آموزش نصب دوربین مدار بسته

2-آموزش نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته تحت شبکه

3-آموزش نصب و راه اندازی انواع دوربین مدار بسته گردان ptzیا speed dom

4-مباحث مروبط به بازاریابی و فروش انواع دوربین مدار  بسته

5-لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته

6-آموزش های تخصصی در زمینه انتقال تصویر دوربین مدار بسته

7-مقالات دوربین مدار بسته بصورت کاملا تخصصی

هدف از راه اندازی این کانال تلگرام فروش دوربین مدار بسته نبوده است و بیشتر مباحث مربوط به بازاریابی ، نصب و آموزش انواع دوربین مدار بسته در این کانال درج شده است.

با توجه به تعدد گروه تلگرام دوربین و کانال دوربین مدار بسته در بین کانالهای تلگرام در نظر داشته باشید که مسلما هر کانال و گروهی برای شما مفید نخواهد بود.برخی همکاران و کانال ها اقدام به فروش اجناس وارداتی بی کیفیت و با قیمت های بسیار پایین می نمایند که مسلما در مباحث مربوط به گارانتی و خدمات پس از فروش به هیچ وجه پاخ گو نخواهند بود.

یک کانال تلگرام دوربین مدار بسته با حدود 13 هزار عضو وجود دارد که تنها محصولات بی کیفیت خود را با قیمت ههای بسیار پایین و وسوسه کننده عرضه می کند و در امر فروش برای سایر همکاران نیز اختلالاتی را ایجاد کرده است.زیرا با توجه به تبلیغات گسترده و ارسال پیامک های متعدد افراد زیادی را عضو کانال کرده است که بیش از 810 در صد آنها همکار نیستند و مشتریانی هستند که قیمت خرید کالا توسط همکار را می دانند و شاید این توقع برای مشتریان بوجود بیاید که همکار باید تمام محصولات را به قیمت خرید عرضه کند.

در ارسال محصولات این کانال نیز مشکلات عدیده ای پیش امده از جمله عدم ارسال ، مقایرت تصاویر محصول با کالای ارسال شده ، ارسال کالا با تاخیر بسیار زیاد و ... که همه و همه حاکی از عدم سازماندهی این مجموعه می باشد.

در فروش دوربین مدار بسته تنها قیمت مکفی نیست و خدمات نیز امر بسیار مهمی به شمار می رود که همه ی مشتریان و همکاران باید این موارد را در نظر بگیرند.زیرا بدون ارائه خدمات مناسب ، فروش هیچ معنی ای ندارد.

در کانال تلگرام دوربین مدار بسته ایلیا دیتا لیست قیمت محصولات برندهای معتبر نظیر دوربین مدار بسته هایک ویژن ، دوربین مدار بسته داهوا و سایر برندهای معتبر درج شده است و از درج محصولات بی کیفیت و متفرقه اجتناب گردیده است.

در مباحث مربوط به خرید کالا و همچنین محصولات متفرقه باید میزان اعتماد فروشنده را به خوبی در نظر بگیرید تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید.

دوربین مدار بسته

قیمت دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته تحت شبکه

قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه

دوربین مدار بسته بیسیم

دوربین مدار بسته وایرلس

دزدگیر اماکن

قیمت دزدگیر اماکن

دزدگیر منزل

قیمت دزدگیر منزل