12 مارچ سال جاری (2017) کمپانی دوربین مدار بسته هایک ویژن از معرفی نسل جدید سرورهای ذخیره سازی اطلاعات خبر داد و این محصولات در در دسته بندی سرورهای همه کاره جهت ذخیره سازی اطلاعات تصاویر انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه قرار داده است.این سرورهای حرفه ای جهت بکار گیری در پروژه های دوربین مدار بسته حرفه ای توام با امنیت بالا و پروژه های بزرگ و متوسط طراحی شده اند و می توانند در زیر بار فشار بالای کاری ناشی از ذخیره سازی اطلاعات به خوبی کار کنند و نیاز کاربران حرفه ای را مرتفع سازند.
سرورهای سری  Blazer Pro ترکیبی از یک سیستم مدیریت تصاویر پیشرفته و قدرتمند (نرم افزار) و تجهیزات ذخیره سازی فیزیکی داده ها آن هم بصورت ایمن و حرفه ای تشکیل شده است و می تواند از 128 کانال الی 256 کانال دوربین مدار بسته تحت شبکه را پشتیبانی کنند.
این سرورها برای کاربران سطح متوسط و حرفه ای طراحی شده اند و علاوه بر امکانات پایه از قبیل مشاهده زنده تصاویر ، رکورد و بازپخش تصاویر ، قابلیت ارسال آلارم و ... به امکاناتی از قبیل شمارش تردد افراد ، تشخیص پلاک خودرو و کسب و کار هوشمند نیز مجهزند.
ویژگی برتری که هایک ویژن به آن می نازد قابلیت اعتماد پذیری بسیار بالا و همچنین مورد استفاده در پروژه های بزرگ و حساس مانند مراکز خرید ، هابهای پستی ، برج های مسکونی بزرگ ، کاربردهای مالی و ... سرورهای Blazer pro می توانند نیاز به امنیت و اعتماد را به بهترین شکل ممکن بر آورده کنند.
سیستم عامل این سرورها لینوکس اختصاصی است و می تواند ضمن بر طرف کردن تمام نیازهای کاربر ، ضعف های سایر سیستم های مجتمع را نیز قوت بخشد تا بتوانید آن را بعنوان بهترین سیستم ضبط کننده تصاویر مجتمع بکار بگیرید.
برای امینت بالای اطلاعات در برابر آسیب دیدگی های هارد دیسک ، داده ها در این سرورهای ذخیره سازی تصاویر دوربین مدار بسته بصورت آینه ای یا Miror  بصورت همزمان روی چندین هارد دیسک ذخیره می شوند تا حس اعتماد بیشتری به کاربر ببخشد.
در پروژه هایی که از چندین NVR مجزا استفاده می کنند ، استفاده از این سرورهای قدرتمند ذخیره سازی اطلاعات توصیه می گردد و می تواند استفاده از چندین رکوردر و مدیریت دشوار آنها را با استفاده از یک دستگاه مجتمع تسهیل بخشید.

ترجمه این خبر ادامه دارد ...