برد هوشمند سرامیک استیل چیست ؟ شاید شما بارها نام این بردها را شنیده باشید اما با آن آشنایی نداشته باشید.در این قسمت از سایت ایلیا دیتا قصد داریم تا در مورد برد هوشمند سرامیک استیل همانطور که از نامش پیداست دارای صفحه سرامیکی می باشند که این صفحه ترکیبی از سرامیک و استیل می باشد.
حال این صفحه ها چه تفاوتی با سایر برد ها دارند ؟ برد های سرامیک استیل دارای خاصیت ضد خش به معنای واقعی هستند.
این به این معنی است که شما با هر تلاشی بوسیله کشیدن اجسام تیز روی صفحه ی این برد ها نمی توانید روی آن ها خط و خش بیندازید.
برد های هوشمند سرامیکی در هوشمند سازی مدارس و مراکز آموزشی کاربرد بسیار زیادی دارند و دلیل آن نیز عمر بسیار بالای صفحه و همچنین قابلیت نوشتن با ماژیک می باشد.قیمت برد هوشمند سرامیکی از سایر برد های هوشمند بالاتر است و این صفحه ها به هیچ وجه رد ماژیک را روی سطح خود به جای نمی گذارند.برد هوشمند سرامیکی محصولی است که می تواند برای مدت ها جوابگوی نیاز آموزشی شما باشد.
برخی فروشندگان بردهای هوشمند ادعا دارند که بردهای آنها دارای قابلیت نوشتن ا ماژیک هستند و شما پس از مدتی استفاده از این بردها خواهید دید که رد ماژیک به راحتی روی نها باقی می ماند و هنگامی که تصویر ویدئو پروژکتور روی آنها می تابد ، باقیمانده های ماژیک باعث می شوند تا شما تصویر دلچسبی را مشاهده نکنید.
مورد بعدی در خصوص برد های هوشمند انعکاس نور ویدئو پروژکتور می باشد.هر برد هوشمندی که دارای صفحه کدر باشد بدون شک و تردید اثر ماژیک را در خود بجای می گذارد.بردهای سرامیکی دارای انعکاس نور بسیار کمی هستند اما نمی توان گفت انعکاس نور در آنها صفر است.
برد های دارای صفحه الکترو استاتیک نیز قابلیت نوشتن با ماژیک را ندارند و شرکت های سودجو این بردها را به عنوان بردهای سرامیکی به فروش می رسانند و شما می توانید مشاهده کنید که به راحتی بردهای هوشمند فوق دچار خط و خش می شوند.
چرا برد هوشمند سرامیکی بخریم ؟ اگر نیاز مبرم به این دارید که با ماژیک روی بردهای هوشمند بنویسید تنها گزینه مناسب پیش روی شما بردهای هوشمند سرامیکی هستند و به جرات می توان گفت که هیچ برد هوشمند دیگری به کار شما نخواهد آمد.
و اما چرا قیمت برد هوشمند سرامیکی بالاتر از سایر برد های هوشمند می باشد ؟ ساخت صفحه های سرامیک استیل بسیار گرانتر از صفحه های نانو و الکترو استاتیک تمام می شود و برد های هوشمند سرامیکی محبوب تر از سایر برد ها می باشند.