نصب دوربین مداربسته بعنوان شغلی با در آمد مناسب امروزه مورد توجه بسیاری از افراد می باشد و با نصب دوربین مداربسته می توانند اقدام به در آمد زایی کنند.همچنین بسیاری از افراد هستند که قصد دارند تا دوربین مداربسته مورد نیاز برای محل کار و یا منزلشان را خودشان نصب کنند و در هزینه های نصب دوربین مداربسته صرفه جویی کنند.
در همین راستا وب سایت ایلیا دیتا مجموعه آموزش بستن دوربین مداربسته ای را تولید کرده که در آن می توانید از آموزش های مرحله به مرحله و اصولی آشنایی با روش بستن دوربین مداربسته استفاده کنید و به راحتی وارد بازار کار این حوزه شوید.
در انتهای مجموعه آموزش تصویری بستن دوربین مداربسته شما یک نصاب خبره هستید و می توانید موارد زیادی را فراگیرید و به راحتی و بدون داشتن استرس از توانایی یا عدم توانایی انجام یک پروژه ، وارد بازار کار این حوزه شوید.
در این مجموعه بخشهای بسیاری در نظر گرفته شده که بصورت گام به گام می توانید از صفر تا صد ، دانش نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته را فراگیرید و به یک حرفه ای در این حوزه تبدیل شوید.این مجموعه در ابتدا به آموزش نکات فنی در زمینه آموزش دوربین مداربسته می پردازد و سپس به بررسی موارد تجربی و نحوه انجام پروژه های بزرگ می پردازد.
این مجموعه حرفه ای ترین بسته آموزشی دوربین مداربسته می باشد چرا که از صفر تا صد موارد آموزشی را توضیح داده است و موارد تعبیه شده در این بسته ، با بهره گیری از دانش کارشناسان خبره و مهندسان الکترونیک تولید شده اند که بواسطه آنها شما می توانید تمام موارد مورد نیاز را به خوبی فراگیرید.
مطلب دیگر در مورد این اموزش بستن دوربین مداربسته این است که موارد آموزشی در این بسته بطور کاملا عملی هستند و تمام موارد بصورت تجربی و عملی و بصورت تصویری آموزش داده می شوند.
برای تهیه و تولید این بسته آموزش دوربین مداربسته زحمات بسیار زیادی کشیده شده است و تمامی این موارد بر اثر استفاده از دانش کارشناسان و هزینه های جانبی تولید محتوا ، تهیه سناریو ، تدوین سر فصل های آموزشی بصورت کامل و تمام و کمال صورت گرفته است و در انتهای این دوره می توان به جرات گفت که شما تبدیل به یک نصاب حرفه ای خواهید شد.

بسته آموزش تصویری بستن دوربین مدار بسته شامل سر فصل های زیر است که تمامی موارد آن بصورت کاملا عملی طراحی و تولید شده است:
1-تاریخچه نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته
2-آشنایی با انواع تکنولوژی های روز دوربین مداربسته و معرفی مزایا و معایب هر کدام
3-آشنایی با برندهای مطرح سازنده دوربین مداربسته و نحوه شناسایی برندهای مترفه از برند های اصلی
4-دیاگرام های کلی نصب و راه اندازی انواع دوربین مدار بسته
5-آشنایی با انواع دوربین مداربسته و کارایی هر کدام بصورت مفصل
6-آموزش بستر سازی برای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته
7-آموزش نصب اتصالات برای دوربین مداربسته (سوکت BNC ، سوکت تغذیه ، سوکت شبکه)
8-آموزش محاسبات منبع تغذیه ، محاسبات افت ولتاژ و روش های مقابله با آنها
9-آموزش نصب انواع دوربین مداربسته در فضاهای داخلی و بیرونی
10-آموزش تظنیمات دوربین مداربسته
11-آموزش تنظیمات دستگاه دی وی آر
12-آموزش انتقال تصویر انواع دستگاه دی وی آر
13-آشنایی با مبانی دوربین مداربسته تحت شبکه
14-آموزش نصب و راه اندازی دوببین مداربسته تحت شبکه
15-آموزش نصب انواع دوربین مداربسته بیسیم
16-نکات تجربی برای انجام پروژه های بزرگ
17-بررسی هایی در مورد آینده دوربین مدار بسته و تکنولوژی ای آن
و بسیاری از بخش های دیگر که همه آنها بصورت عملی و با مثال های متنوع طراحی شده اند.
همانطور که با سرفصل های بسته آموزش تصویری بستن دوربین مداربسته آشنا شدید دیدید که این بسته ، کاملترین و جامع ترین بسته آموزشی دوربین مداربسته می باشد که در آن موارد بسیار زیادی آموزش داده شده است که طی یادگیری آنها می توانید موارد بسیار زیادی را در این زمینه فراگیرید.
در این بسته مراحل انجام یک پروژه دوربین مداربسته بطور کاملا عملی از صفر تا صد آموزش داده شده است و یک بسته آموزشی فوق العاده در این زمینه می باشد و پس از تکمیل آموزش های آن خواهید دید که موارد بسیاری را فرا گرفته اید.
همچنین در این بسته حدود 200 مقاله آموزشی و تکمیلی در بستن دوربین مداربسته جمع آوری شده است که با مطالعه آنها می توانید به یک فرد خبره در این زمینه تبدیل شده و پروژه های بسیاری را به راحتی هر چه تمام و با اصول مهندسی به اتمام برسانید.