اگر شما قصد خرید برد هوشمند و استفاده از آن را در مراکز آموزشی دارید خواندن این مقاله به شما توصیه می شود.

در این راستا شما باید ابتدا نوع کاربری خود از برد هوشمند را با سوالات زیر بسنجید و محصولی را انتخاب کنید که برای شما مفید است و می تواند نیاز های شما را بر طرف کند.

ابتدایی ترین موضوع در خصوص انتخاب وایت برد هوشمند مناسب برای مراکز آموزشی ، انتخاب سایز مناسب برد است.

شما باید با توجه به فضای خود و سایز تصویر دیتا پروژکتور مورد نیازتان ، برد هوشمند مناسب را خریداری کنید تا بتواند کادر تصویر به اندازه دلخواه شما را پوشش دهد.سایز تصویر کوچک در فضاهای بزرگ نمی تواند پاسخگوی نیاز کاربر باشد و در همین راستا شما باید مطابق نوع ویدئو پروژکتور و همچنین سایز تصویر مورد نیازتان برد هوشمند را انتخاب کنید.

مورد بعدی در انتخاب برد هوشمند تعداد لمس همزمان است.اگر کاربری شما به گونه ای است که می خواهید آموزش های interactive را از طریق برد هوشمند صورت دهید نیاز است تا برد های هوشمند چند لمسی را استفاده کنید.همچنین اگر در یک لحظه بیش از یک کاربر از وایت برد هوشمند استفاده می کند بد نیست بدانید بردهای تک لمسی به هیچ وجه نمی توانند پاسخگوی نیاز شما باشند.

برد هوشمند مدارس بدلیل استفاده تعدد دانش آموزان باید دارای استحکام کافی صفحه برد و بدنه آن باشد که در این حین استفاده ابرد هوشمند ضد خش و ضد ضربه توصیه می شود.در مراکز آموزشی نیز بهتر است تا از برد های هوشمند مستحکم استفاده شود.قیمت برد هوشمند نیز بر اساس انواع آن در رنج بسیار متفاوتی قرار دارد.

قابلیت نوشتن با ماژیک یکی از مهم ترین مولفه ها در انتخاب برد هوشمند است.اگر شما از ماژیک استفاده می کنید باید بدانید که بردهای هوشمند دارای انواع صفحه نانو و الکترو استاتیک به هیچ وجه دارای قابلیت نوشتن با ماژیک نمی باشند و قیمت برد هوشمند نانو نیز از انواع شرامیکی پایین تر است.

اگر می خواهید یک صفحه ضد ضربه و ضد خش داشته باشید و بتوانید برای مدت ها از آن استفاده کنید و همچنین توسط ماژیک روی ان بنویسید ، برد هوشمند سرامیکی بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.

در خرید محصول برد هوشمند بدلیل دارا بودن قیمت نسبتا بالا ، اگر نوع بی کیفیت آن انتخاب شود شما را مجبور به صرف هزینه های مجدد برای خریداری برد جدید و یا تعویض روکش صفحه برد هوشمند خواهد کرد و در همین حین همواره سعی کنید یک محصول با کیفیت و با گارانتی معتبر را انتخاب و خریداری کنید.