در این قسمت قصد داریم تا راهنمای انتخاب برند دوربین مداربسته و نقش برند دوربین مداربسته در کیفیت اجناس را مورد بررسی قرار دهیم.در ادامه با ایلیا دیتا همراه باشید.
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که برای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته خود سقف هزینه ندارید نیاز است که در این موارد به سراغ بهترین برند های جهانی بروید.زیرا می توانید محصولاتی با کیفیت و درخور را انتخاب کنید.اما چنانچه سقف هزینه ای شما دارای محدودیت می باشد ناچارید به برندهای متفرقه در بازار اکتفا کنید.
سوالی که شاید در ذهن مشتریان پیش بیاید این است که آیا یک برند دوربین مدار بسته در قیمت و کیفیت آن تاثیر دارد ؟ و یا اینکه برخی معتقدند برند صرفا فقط یک نام است و در مورد کیفیت تصاویر مابین برند اصلی و دوربین های متفرقه هیچ تفاوتی احساس نمی شود.
 
راهنمای انتخاب برند دوربین مداربسته مناسب
اما حقیقت این است که عوامل زیادی در قیمت دوربین مدار بسته دخیل می باشند که برند شاید کم ارزش ترین فاکتور می باشد.هانیول بعنوان برترین فروشنده تجهیزات مدار بسته در سال ۲۰۱۵ دارای محصولاتی با بدنه و کیفیت قطعات الکترونیکی بسیار بالاست و همواره این کمپانی از بهترین و با کیفیت ترین سنسور و پردازنده های تصاویر در محصولاتش استفاده می کند.حال اگر نگاهی به یک برند متفرقه بیندازیم متوجه می شویم که حقیر ترین سنسور های تصویر بهمراه بی کیفیت ترین نوع بدنه در ساخت آنها بکار رفته اند و نکته جالب در مورد این دوربین ها این است که هیچ کدام دارای شناسنامه اصولی نیستند و اگر نگاهی به داخل تمام دوربین های متفرقه بیندازید خواهید دید که سنسور تصویر بهمراه لنز به چندین مدل خاص محدود می شود که مشخص می کند در داخل تمام برندهای متفرقه چه میگذرد.
یک برند مطرح در زمینه دوربین مدار بسته هرگز از سنسورهایی که دارای عمر پایین هستند در محصولاتشان استفاده نمی کنند.زیرا آنها بابت محصولاتشان گارانتی معتبر را به مشتری عرضه می کنند و این رمز ماندگاری برند ها می باشد.
از طرفی یگر می توان بخشی از بالاتر بودن قیمت آنها را نیز در بالاتر بودن هزینه تولید آنها اشاره کرد که این امری طبیعی است.