در این قسمت قصد داریم تا برخی خصوصیات و امکانات یک دوربین مدار بسته جدید را بررسی کنیم.همانطور که انواع مختلفی ازدوربین مدار بسته وجود دارد و آنها را می توان در دسته بندی های مختلفی به لحاظ دارا بودن کیفیت تصویر و امکانات جانبی یک دوربین بررسی کرد.در ادامه با ایلیا دیتا همراه باشید.
پیشرفت تکنولوژی در زمینه سیستم های حفاظتی باعث شده درک مردم از هوشمندی بالاتر برود و همواره به دنبال امکانات جدیدی باشند تا زندگی آنها آسان تر شود.هر روزه در زمینه سیستم های نظارتی و محصولات مدار بسته تنوعات و امکانات جدیدی به مشتری عرضه می شوند تا بتوانند خدمات بهتری به او بدهند.
دوربین مدار بسته جدید از دید کیفیت تصویر
بالاترین کیفیت تصویر یک دوربین مدار بسته جدید تا به امروز توسط شرکت avigilon ثبت شده که برابر با ۳۰ مگاپیکسل است.
 
این دوربین قابلیت نمایش تصاویر ۷k را دارا می باشد که در نوع خود بی نظیر است و با نصب یکی از این دوربین ها می شود فضای بسیار بزرگی را پوشش داد و هرگاه نیاز به زوم کردن تصاویر در نقطه ای خاصی از تصویر باشد بدلیل وضوح بسیار بالای تصاویر ،تصویر قسمت زوم شده بدون هیچ افت کیفیتی در دسترس است.
در مقایسه ای کلی باید بگوییم که تصویر این دوربین ها معادل ۹۹ دوربین با رزولوشن VGA است که عددی بسیار چشمگیر است.این دوربین ها روی پورت شبکه ۱۰۰۰ مگابیتی کار می کنند و در هر ثانیه ۷۰ مگابایت داده روی خط ارسال می کنند.در جدول زیر مقیاس و کیفیت تصاویر دوربین ها را مشاهده می کنید.
 
 
 
با مراجعه به لینک زیر می توانید نمونه تصویر این دوربین به همراه قابلیت بزرگنمایی آن را مشاهده کنید.
avigilon
این دوربینها دارای درگاه کارت حافظه هستند تا بتوان تصاویر را روی خود آنها ذخیره کرد.توانایی های بازسازی تصاویر در شرایط نوری مختلف نیز از دیگر امکانات این دوربین ها می باشد.بطوریکه این دوربین مدار بسته جدید می تواند در فواصل بسیار دور نیز تصاویر بازسازی شده را برای شما به خوبی نمایش دهد و در تمامی بازه های نور به خوبی شما را راضی کند.