در پی اظهارات برخی همکاران در خصوص کره ای بودن دوربین مدار بسته هیوندای در این قیمت تصمیم گرفتیم تا با نقد و بررسی این برند اطلاعاتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.
نام اصلی این برند hyundai telecom می باشد و با برند اختصاصی HT روی بدنه دوربین نمایش داده می شود.اما در بازار ما به دلیل بی سر و سامانی های قاچاق و واردات انواع دوربین های متفرقه،برخی وارد کنندگان دوربین های بی نام و بی کیفیت روی محصولات خود برند هیوندای را چسبانده و به نام یک محصول کره ای به فروش می رسانند.در برخی موارد نیز دیده شده نام برند هیوندای خودرو ساز به همراه لوگوی این کمپانی روی دوربین های مدار بسته چاپ شده و ضمن ابراز تاسف برای دوست خوب وارد کننده مون باید ذکر شود که نادیده گرفتن شعور و فهم مشتری امری بسیار دور از اخلاق شرعی و اجتماعی می باشد.
 
دوربین مدار بسته  هیوندای یک محصول کره ای و دارای استاندارد های مناسبی است که شاید نتوان آن را در بین ۱۰ برند برتر صنعت مدار بسته نام برد اما محصولات این کمپانی به نسبت سایر دوربین های متفرقه داخل کشور بسار با کیفیت تر و دارای قیمت منطقی تر هستند.
در بازه محصولات این کمپانی انواع دوربین های HD , AHD , IP دیده می شوند که به این محصولات می توان دوربین های چرخشی یا Speed Dom را نیز اضافه کرد که برای همه ی استاندارد های تصاویر در محصولات هیوندای موجود می باشد.
در هنگام خرید این دوربین ها دقت کنید که محصول خریداری شده دارای گارانتی معتبر باشد و از خرید دوربین های متفرقه خود داری کنید.