تولید محتوا جهت برد هوشمند


برای تولید محتوا جهت استفاده همراه با برد هوشمند کدام نرم افزار ها مناسب ترند ؟ در واقع طیف وسیعی از نرم افزار ها برای تولید محتوا وجود دارند که البته نرم افزار پاور پوینت یک نرم افزار محبوب در این زمینه به شمار می رود.زیرا به راحتی می توان توسط آن انواع محتوای لمسی را تولید کرد و مثلا به نرم افزار بگوییم که از کدام نقطه شروع کند و در کدام نقطه یک شیء یا  object را متوقف کند.این امر زمانی به کار می آید که محتوای تولید شده شکل بصری تر به خود میگیرد و از دید کاربر بسیار جذاب تر می آید.به عنوان مثال برای بصری کردن مرحله به مرحله حل یک مساله ریاضی می توانیم تمام مراحل آن را بصورت یک به یک بصورت انواع افکت ها برای کاربر نمایش دهیم تا تولید محتوا جهت برد هوشمند به خوبی انجام گرفته باشد.
 
اما یکی از نرم افزار های بسیار مفیدی که می خواهیم جهت تولید محتوا برای برد هوشمند آن را معرفی کنیم نرم افزار captivate است.این نرم افزار قابلیت های بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.
۱- امکان ترکیب انواع رسانه ها در قالب یک رسانه.بعنوان مثال شما می تواند انواع فرمت های فیلم را به همرا برخی عکس ها و متون به هر نحوی که بخواهید و تنها با چند کلیک در کنار هم بگنجانید و محتوای آموزرشی بسیار مفیدی را تولید نمایید.
۲-امکان بصری کردن بسیار آسان:ترکیب صوت و تصویر در این نرم افزار بسیار راحت بوده و شما می توانید به راحتی انواع رسانه ها را باهم بصورت کاملا هماهنگ و بصری به کاربر نمایش دهید.
۳-امکان طراحی انواع آزمونها:در این نرم افزار تنها با چند کلیک می توانید انواع آزمونهای تستی و تشریحی را پیاده سازی کنید و در نهایت خود نرم افزار میزان امتیاز کسب شده توسط کاربر را محاسبه کرده و به او نمایش می دهد.
۴-انواع خروجی های معتبر:برای تولید محتوا جهت برد هوشمند این نرم افزار دارای انواع خروجی های سازگار با همه دستگاه ها می باشد که فلش مهمترین آنهاست.