در این قسمت قصد داریم تا برخی برند های دوربین مدار بسته کره ای را به شما معرفی کنیم.امیدواریم که مورد استفاده تان قرار گیرد.
از مطرح ترین برند های دوربین مدار بسته کره ای می توان به سامسونگ اشاره کرد.سامسونگ تکوین نام دیگر دوربین مدار بسته سامسونگ است که این برند در سال ۲۰۱۵ در رده ی نهم پر فروش ترین محصولات نظارتی قرار گرفته است و همانطور که پیش تر توضیح دادیم این کمپانی دارای انواع محصولات تحت شبکه و آنالوگ و … می باشد.
 
برند مطرح بعدی دوربین مدار بسته کره ای IDIS می باشد که این کمپانی نیز در حوزه ی وسیعی از سیستم های نظارت تصویری فعالیت دارد در رده ۲۲ پر فروش ترین ها قرار دارد.محصولات این برند در ۳۵ کشور در حال فروش می باشد و در سال ۲۰۱۵ در بیش از ۱٫۷ میلیون مکان مختلف از تجهیزات این کمپانی استفاده گردیده است.شروع کار این کمپانی از سال ۱۹۹۷ بوده و عاملان اصلی این کمپانی همگی امریکایی هستند.
 
برند بعدی مورد بحث commax می باشد.همانطور که پیش تر ها نام این کمپانی را شنیده اید و محصولات آیفون تصویری commax جزء اولین محصولات در رده ی خود محسوب می شدند که توانستند به بازار ایران راه پیدا کنند.این کمپانی در حوزه انواع سیستم های امنیتی و کنترل دسترسی مانند قفل های دیجیتالی انواع سیستم های کنترل دسترسی و حضور غیاب بیومتریک فعالیت دارد و محصولاتدوربین مدار بسته ahd این کمپانی در بازار ایران موجود می باشند.
 
برند بعدی KOCOM است و این برند بیشتر در حوزه سیستم های امنیت منازل و اتوماسیون خانه فعالیت دارد و دوربین مدار بستهرا نیز می توان جزء محصولات غیر تخصصی این کمپانی نام برد.اما جالب است بدانید با این حال محصولات این کمپانی فروش خوبی در بازار های جهانی داشته اند.این کمپانی فعالیت خود را از سال ۱۹۷۶ شروع کرده و تا به امروز به موفقیت های چشمگیری دست یافته است و در سئول کره جنوبی قرار دارد. 
ترجمه و نگارش این مطلب ادامه دارد …