پیرو ادعاهای مختلف همکاران و فروشندگان مبنی بر فروش برد هوشمند تولید ملی ، بر آن شدیم تا در این مقاله مواردی را جهت خرید برد هوشمند تولید ملی به بازدیدکنندگان سایت خاطر نشان کنیم.

برد هوشمند تولید ملی ، دروغ یا حقیقت ؟

یکی از شرکت های تولید کننده برد هوشمند با تبلیغات گسترده در فضای وب مبنی بر تولید برد هوشمند ملی و ... ،ادعاهای فراوانی بر بومی بودن محصولاتشان دارد که قابل ذکر است که این به اصطلاح تولید کننده تنها توانایی تولید صفحه برد هوشمند را دارد.

لازم به ذکر است تمام قطعات الکترونیکی این محصولات از کشور چین وارد شده و حتی برخی تولید کنندگان صفحه ، با شرکت های بی اعتبار چینی وارد مذاکره شده و محصولات بی کیفیت آنها را خریداری می کنند.

از این رو اگر روی هر برد هوشمند هک شده بود made in iran بدانید که این محصول یا در ایران مونتاژ شده و یا اینکه تنها صفحه آن ساخت داخل می باشد.

اخیرا چندین شرکت در داخل ادعای تواید برد هوشمند ملی را داشته اند که هنگام بحث در مورد مسائل فنی و تخصصی محصولشان از پاسخ به سوالات فنی عاجزند!!!

پس شما چه تولید کننده ای هستید که مشخصات فنی و تخصصی محصول خود را به خوبی نمی دانید ؟

مورد دیگر تکنولوژی ساخت برد هوشمند است که در این راستا باید بگوییم که یک برد هوشمند از تعدای ماژول های گیرنده و فرستنده IR تشکیل شده است و در کنار این ماژول ها ، مدار الکترونیکی برد هوشمند نیز مدار ساده ای به حساب نمی آید که هر کارگاه زیر زمینی بتواند آن را تولید کند.

اگر از خط تولید تولید کنندگان برد هوشمند بازدید کرده باشید خواهید دید که هیچ ماژول الکترونیکی ای در این کارگاه ها مونتاژ و یا تولید نمی شود و تولید محصولات الکترونیکی ملی مانند برد هوشمند ، دوربین مدار بسته و ... تنها یک دروغ بزرگ است.زیرا کسانی که ادعای تولید دارند تنها مونتاژ کننده این محصولات هستند.

بعنوان مثال یک دوربین مدار بسته دارای یک DSP یا همان پردازشگر تصاویر ، یک سنسور تصویر ، لنز و کیس نگهدارنده این تجهیزات است که در نهایت بجز کیس یا همان بدنه دوربین مدار بسته ، هیچ کدام از این محصولات را نمی توان در داخل کشور تولید کرد.

resource