با هدف بهبود خدمات رسانی به بازدید کنندگان محترم سایت ایلیا دیتا ، بر آن شدیم تا با راه اندازی فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته ، اقدام به فروش و ارسال و معرفی محصولات مختلف در سایت نماییم.
ویژگی های سایت فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته ایلیا دیتا:

1-نقد و بررسی و مشخصات فنی انواع دوربین مدار بسته
در این فروشگاه اینترنتی بررسی های تخصصی محصولات و مشخصات فنی آنها برای کاربران بیان شده است تا با توجه به محیط و نوع دوربین بتوانند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.
2-مقالات آموزشی متعدد در زمینه دوربین مدار بسته
مقالات آموزشی دوربین مدار بسته برای کاربران و علاقمندان به حوزه دوربین مدار بسته ، درج شده است که می توانند با مطالعه انها موارد جدید و نکات نصب دوربین مدار بسته و تکنولوژی های جدید را شناسایی کرده و بر دانش خود بیفزایند.
3-فروش انواع پکیج آماده دوربین مدار بسته با بهترین قیمت
پکیج های آماده دوربین مدار بسته با توجه به تعداد دوربین مدار بسته و کیفیت تصویر مورد نیاز در سایت موجود می باشند که بازدید کنندگان و کاربران محترم می توانند با توجه به محصول مورد نیاز و مشاوره رایگان با بخش فنی ، ثبت سفارش خود را صورت دهند.
4-فروش لوازم جانبی دوربین مدار بسته
برای راه اندازی دوربین مدار بسته ، نیاز به تجهیزات و لوازم جانبی مانند کابل ، داکت ، سوکت های BNC ، منبع تغذیه و ... می باشد که در این فروشگاه امکان سفارش تمامی این محصولات وجود دارد.
5-بارگزاری بسیار سریع وب سایت
سرعت بالای وب سایت ، از مواردی است که باعث می شود کاربر بتواند به راحتی در وب سایت پیمایش کند و به مقایسه و انتخاب محصولات مختلف بپردازد.
6-دسته بندی محصولات و منوهای حرفه ای جهت دسترسی بهتر کاربران
در هر فروشگاه اینترنتی دسته بندی محصولات نقش بسیار مهمی را در انتخاب و پیمایش در وب سایت ایفا می کند و این موارد را به خوبی در این وب سایت در نظر گرفته ایم.
7-گارانتی محصولات و ارسال محصولات بسیار با کیفیت
برای آسوده خاطر بودن خریداران محصلات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته دارای گارانتی معتبر هستند تا در صورت بروز مشکل بتوانید مراتب را به راحتی پیگیری کنید.
8-شیوه های مختلف ارسال محصول از قبیل پست ، تیپاکس ، ارسال از طریق اتوبوس ، پیکی و ...
تنوع ارسال محصول باعث می شود تا شما بتوانید شیوه دریافت محصول را بر حسب راحتی و سلیقه خود انتخاب کنید و محصول خود را در بهترین و ایده آل ترین حالت تحویل بگیرید.
9-دسته بندی های حرفه ای محصولات و فیلترهای متنوع برای جستجو و یافتن محصولات مورد نظر