در یکی دیگر از مقالات اخبار دوربین مدار بسته قصد داریم تا یک محصول بی نظیر از شرکت پاناسونیک را تحت بررسی قرار دهیم.دوربین مورد نظر ما مدل UE70 می باشد که در ادامه به نقد و بررسی تمام امکانات این دوربین مدار بسته حرفه ای خواهیم پرداخت.

دوربین های مدار بسته PT دارای قابلیت های فراوانی هستند که این امکانات فوق العاده آنها را بسیار پر کاربرد کرده است.برندهای معتبر دوربین مدار بسته نظیر دوربین مدار بسته هایک ویژن نیز محصولات با کیفیت و مفیدی در این زمینه ارائه کرده اند که قابلیت های فراوانی در کنار آنها ارائه شده است.بعنوان مثال برخی امکانات هایک ویژن در دوربین های pt بشرح ذیل می باشد:

1-انتقال تصویر بدون نیاز به ip استاتیک و با استفاده از سرویس های پردازش ابری EZVIZ و یا سیستم DDNS اختصاصی هایک ویژن

2-گردش عمودی و افقی دوربین توسط موتور داخلی

3-استفاده بصورت دوربین مدار بسته بیسیم (دوربین مدار بسته وای فای) و یا دوربین مدار بسته تحت شبکه با کابل lan

4-امکان ضبط تصاویر توسط درگاه حافظه micro sd

5-اتصال به نرم افزار مخصوص موبایل جهت کنترل عملکرد دوربین

6-ضبط صدا و همچنین پخش صدا و ارتباط دو طرفه صوتی بین دوربین و دستگاه کنترل کننده (موبایل ، کامپیوتر و ...)

این امکانات فوق العاده می تواند این محصولات را بسیار پر کاربرد کند.تا جایی که با نصب تنها یک عدد از این دوربین های مدار بسته بتوان نیازات نظارتی را تا حدود بسیار زیادی مرتفع کرد.اما دوربین مدار بسته ای که قصد بررسی آن را داریم دارای امکانات بسیار خاص و فوق العاده می باشد که باز هم حاکی از خلاقیت و نو آوری در زمینه طراحی دوربین مدار بسته به شمار می رود.

دوربین مدار بسته ptz پاناسونیک مدل ue70 دارای کیفیت تصویر 4k می باشد که می تواند تصاویر بسیار شفاف و دارای قابلیت بزرگنمایی زیادی را پوشش دهد.بطوریکه حتی بتوان اشیا ریز و دارای فواصل دورتر را با بزرگنمایی زیادی مشاهده کنید.

مورد بعدی که ای دوربین را بسیار محبوب می کند قابلیت زوم 22 برابر تصویر آن هم بصورت optical است و علاوه بر زوم دیجیتال روی تصاویر 4k دارای زوم اپتیکال است که می توان روی آن حساب ویژه ای باز کرد و خیالتان راحت باشد که جزئیاتی را از دست نخواهید داد.

دوربین مدار بسته پاناسونیک PTZ با تصویر 4K

این دوربین مدار بسته حرفه ای دارای پورتهای بسیار ویژه می باشد که استفاده از ان را بسیار راحت کرده و همچنین می تواند بر محبوبیت آن بیفزاید.در ادامه تک تک پورتها را به همراه کاربرد آنها معرفی می کنیم:

دوربین مدار بسته پاناسونیک PTZ با تصویر 4K

1-پورت HDMI : این دوربین مدار بسته حرفه ای می تواند تصاویر را بصورت مستقیم روی پورت HDMI  ارسال کند و از این حیث دارای یک ویژگی منحصر به فرد می باشد.

2-خروجی HD-SDI : پیش تر ها در مورد دوربین مدار بسته HD-SDI صحبت کرده ایم و در اینجا به یک توضیح کوتاه بسنده می کنیم که این دوربین ها دارای کیفیت تصویر HD هستند و با کابل کواکسیال تصاویر را انتقال می دهند.در این دوربین پاناسونیک شما می توانید از خروجی SDI برای اتصال این دوربین به یک DVR آن هم توسط کابل کواکسیال استفاده کنید و تصاویر را بصورت Full HD ارسال کنید.

3-خروجی USB : خروجی usb تعبیه شده روی این دوربین به شما این امکان را می دهد تا از یک دوربین مدار بسته 4k بجای یک وب کم استفاده کنید.

4-پورتهای RS-485 و RS-232 جهت اتصال انواع کیبورد ها و کنترلر های دوربین مدار بسته Ptz

5-درگاه حافظه تا 256 گیگابایت جهت ضبط داخلی تصاویر

6-پورت lan جهت استفاده بعنوان دوربین مدار بسته تحت شبکه ip

در کنار این قابلیت های ویژه می توان نرم افزار حرفه ای ارائه شده همراه دوربین مداربسته ptz پاناسونیک را یکی از مهم ترین محاسن برای ان نام برد.نرم افزاری که دارای قابلیت های کنترلی بسیار زیادی بوده و تمام عملکرد های این دوربین را می توان توسط آن کنترل کرد.

دوربین مدار بسته پاناسونیک PTZ با تصویر 4K

این دوربین را می توان توسط یک آداپتور 12 ولت و یا بصورت PoE تغذیه کرد که دارا بودن امکان تغذیه از طریق poe یکی دیگر از ویژ گی های منحصر به فرد آن می باشد.

از کاربردهای این دوربین ها می توان به ارائه وبینار و سمینار نام برد که نهابا استفاده یک عدد دوربین پاناسونیک می توان تصویر برداری را بصورت کاملا حرفه ای مدیریت کرد.زیرا اساسا این دوربین ها دارای معماری تحت شبکه بسیار منعطف بوده که می تواند با تمام دستگاه های شبکه سازگاری داشته باشد.

قابلیت target tracking که امروزه در اکثر دوربین های ptz وجود دارد نیز در این محصلو تعبیه شده تا بتواند بصورت اتوماتیک سوژه را دنبال کند.

دوربین مدار بسته پاناسونیک PTZ با تصویر 4K

این دوربین ها دارای 100 حافظه برای تعریف الگوی حرکتی می باشند و می توانید نظارت خود را بطور کامل به این دوربین واگذار کنید.

همچنین در کنار این قابلیت های فوق العاده ، دارا بودن WDR و DRS و HDR گزینه هایی هستند که می توانند تصاویر شما را در شرایط مختلف نوری بهبود بخشند و در هر شرایط حتی مکانهایی که دارای بازه تغییرات نور بسیار زیاد هستند ، تصاویر بسیار مطلوبی را داشته باشید.

دوربین مدار بسته پاناسونیک PTZ با تصویر 4K

بدلیل دارا بودن رزولوشن تصویر 4k این دوربین ها را می توان برای پوشش تصویری فضاهای بسیار بزرگ استفاده کرد و جزئیات را با کیفیت بسیار مطلوب مشاهده کرد.

لینک های سایت:

فروش دوربین مدار بسته

قیمت دوربین مدار بسته

لیست قیمت دوربین مدار بسته