دوربین مدار بسته IP سامسونگ فراتر از یک دوربین :

کمپانی سامسونگ همواره در زمینه دوربین های مداربسته پیشرو بوده و کالاهای مرغوب و با کیفیتی در این زمینه عرضه کرده است.جدا از بحث قیمت محصولات سامسونگ که در مقایسه با سایر برندها کمی غیر منطقی به نظر می رسد ، این کمپانی همواره تولید کننده محصولات چند منظوره و کاربردی بوده است.به دلیل قیمت بالای  دوربین IP سامسونگ استفاده از محصولات این سازنده کره ای همواره کمی با محدودیت مواجه بوده است.
اما اخیرا در زمینه دوربین IP سامسونگ خلاقیت هایی نشان داده که در مدل مورد بررسی ما نمایان می باشد.SNH-1011N نام دستگاهی است که قصد بررسی آن را داریم.
از نظر ظاهری این دستگاه مشابه اکثر دوربین مداربسته Cube دیگر می باشد و ظاهر چندان متفاوتی ندارد.این دوربین دارای Wireless Lan بوده و می تواند از طریق WIFI با سایر دستگاه های ارتباطی شبکه
تصل شود و همین امکان یکی از محاسن این دوربین می باشد.
دارای بودن اسلات حافظه Micro SD که امروزه بیشتر سازندگان معروف از آن استفاده می کنند نیز از دیگر مزیت های این دوربین می باشد.کیفیت تصاویر ظبط شده توسط این دوربین ۶۴۰ در ۴۸۰ بوده که کمی پایین به نظر می رسد.همچنین سرعت ذخیره سازی تصاویر ۳۰ فریم در ثانیه را دارا می باشد.
امکانات ویژه دوربین IP سامسونگ مدل SNH-1011N
این دوربین دارای میکروفن داخلی بوده و صدا را نیز با کیفیت مناسبی ذخیره می کند و قابلیت تشخیص حرکت و تشخیص صدا را دارد تا در صورت حرکت در کادر دوربین و یا ایجاد صدا در محیط ، شروع به ظبط تصاویر کند.
ویژگی دیگر این دوربین اسپیکر داخلی آن است و به کمک آن  دوربین IP سامسونگ می تواند ارتباط دو طرفه را ایجاد کند.
به کمک نرم افزار قوی دوربین IP سامسونگ می توانید تحت وب و در هر کجای دنیا تصویر این دوربین را مشاهده کنید و همچنین توسط Cloud نرم افزاری سامسونگ می توانید بدون نیاز یه IP استاتیک و تحت وب ، دسترسی راحت و بی دردسری به تصاویر این دوربین داشته باشید.
سامسونگ طیف وسیعی از نرم افزارهای CMS را برای این دوربین ارائه کرده که توسط آن ، دارندگان انواع گوشی های هوشمند با سیستم عامل های مختلف می توانند نرم افزار مورد نیاز را تهیه و روی گوشی خود نصب کنند و به راحتی به این دوربین متصل شوند.
دوربین IP سامسونگ مدل SNH-1011N را می توان تحت سیستم StandAlone به دستگاه NVR وصل کرد و یا با استفاده از وب یا شبکه داخلی به تصاویر آن دسترس داشت و از طریق درگاه حافظه آن تصاویر را ظبط نمود.