در این معرفی محصول می خواهیم به صورت اجمالی به بررسی ویدئو پروژکتور p3b ایسوس بپردازیم که یک ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل می باشد.
دستگاه فوق دارای ابعاد ۴۳ × ۱۳۱ × ۱۵۳٫۵ میلی متر بوده که به لحظ اندازه دستگاهی مناسب به نظر می رسد و از محصولات برند های دیگر(نام نبریم بهتره) کمی کوچکتر است.این در حالی است که بدلیل DLP بودن تکنولوژی این ویدئو پروژکتور وزن آن نسبتا پایین است.وزن ۷۵۰ گرم برای یک دستگاه قابل حمل شاید زیاد به نظر نرسد.
یکی از معایبی که در بیشتر پروژکتور های قابل حمل وجود دارد ثابت بودن فاصله کانونی لنز است.بط.ریکه این دستگاه برای یک تصویر ایده آل ۱ متر مربعی طراحی گردیده است و نباید از آن انتظار تصاویر بزرگتر را داشته باشید.
اما به لطف پیشرفت تکنولوژی در زمینه پروژکتور های همراه،ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس p3b دارای ۸۰۰ انسی لومن شدت روشنایی بوده که در مقایسه با محصولات هم رده برتری بسیار بزرگی به حساب می آید.
 
 
پورتها و باتری داخلی ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس
 
همانطور که در شکل فوق می بینید  پورتهای متنوعی برای ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس p3b طراحی شده اند که به لطف باتری داخلی ۱۲۰۰۰ میلی آمپری آن می توانید از آن به عنوان پاور بانک نیز استفاده کنید.این باتری درحالت استفاده نیز می تواند تا یک ساعت برای شما دستگاه را روشن نگه دارد.
کیفیت تصویر این پروژکتور قابل حمل پر امکانات نیز Full HD 1080p بوده که نیاز شما را به خوبی مرتفع می کند.بلندگوهای این دستگاه دارای صدای واضح و شفافی هستند بطوریکه حتی در ولوم های بالاتر نیز صدای گز گز از آنها به گوش نمی رسد.