دوربین مدار بسته ضد خرابکار سامسونگ اخیرا دوربین های مدار بسته علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت در براربر اقدامات خرابکارانه و آسیب فیزیکی نیز مقاوم شده اند و این امر نیز به استانداردی جدید در این زمینه تبدیل شده است.دوربین مداربسته دارای استاندارد IK10 دارای بدنه محکم و حباب ضد ضربه و نشکن می باشند که اقدامات خرابکارانه را تا حدی خنثی می کنند.دوربین ضد خرابکار سامسونگ نیز از محصولات جدید کمپانی کره ای محبوب می باشد که در ادامه به مشخصات فنی این دوربین می پردازیم.
 
مشخصات فنی دوربین ضد خرابکار سامسونگ مدل SNV-8081R
یکی از بهترین و مهم ترین قابلیت های دوربین ضد خرابکار سامسونگ کیفیت تصویر ۵ مگاپیکسل و همچنین ارائه تصاویر با ۳۰ فریم در ثانیه برای تمام رزولوشن ها می باشد.در کنار این قابلیت دوربین SNV-8081R می تواند در نور کم نیز تصاویر را بصورت رنگی انتشار دهد و ارائه تصاویر سیاه و سفید تنها مختص تاریکی مطلق می باشد.
قابلیت فوکوس اتوماتیک نیز در این دوربین گنجانده شده تا همواره تصاویر بصورت شفاف نمایش داده شوند.لنز این دوربین از نوع متغییر بوده و از ۳٫۶ میلی متر تا ۹٫۵ میلی متر قابلیت تغییر دارد و همچنین زاویه دید ۱۰۶ درجه را به کاربر می دهد که زاویه باز محسوب شده و وسعت دید این دوربین را مناسب جلوه می دهد.
توانایی دید تصاویر تا متراژ ۳۰ متر بصورت واضح و با جرئیات قابلیتی است که برای یک دوربین ۵ مگاپیکسل ،نباید توقعی غیر از این داشت.
از پورت های مهم دوربین ضد خرابکار سامسونگ SNV-8081R می توان به ورودی و خروجی آلارم اشاره کرد که می تواند در صورت تحریک تصاویر را ظبط کند و همچنین در صورت تشخیص حرکت ، پالس تحریک را به خروجی آلارم ارسال کند.
 با ظهور استاندارد کد گزاری تصویر h.265 سامسونگ نیز از این قافله عقب نمانده و این استاندارد توسط پردازنده مرکزی قدرتمند ۸۰۸۱R پشتیبانی شده تا تصاویر همواره دارای نرخ فشرده سازی مناسبی باشند.
مشخصات فنی دوربین ضد خرابکار سامسونگ SNV-8081R
    کیفیت تصویر ۵ مگاپیکسل
    پشتیبانی از تمامی پروتکل های انتقال تصویر تحت بستر شبکه
    WDR
    ۳DNR
    SSDR (Samsung Super Dynamic Range)
    Motion detection
    پشتیبانی از اسلات Micro SD تا ۱۲۸ گیگابایت و ظبط تصاویر در کارت حافظه
    بدنه آلومینیوم مقاوم
ابعاد