در این قسمت قصد داریم دوربین مدار بسته اندروید را از دو منظر مورد بحث قرار دهیم.اول نرم افزار انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی اندروید و سپس نرم افزارهای تبدیل گوشی اندرویدی به دوربین مدار بسته.
برای مشاهده تصاویر دوربین مدار بسته از طریق گوشی های اندرویدی ابتدا باید این اطمینان را حاصل کنید که مودم شما به درستی برای انتقال تصویر کانفیگ شده باشد.به این منظور اگر برای انتقال تصویر از ip ثابت استفاده می کنید باید این نکته را در نظر داشته باشید که چنانچه نرم افزار اندرویدی شما با firmware دستگاه ظبط کننده تصاویر دوربین مدار بسته شما سازگاری نداشته باشد،نمی توانید تصوایر دوربین مدار بسته را روی گوشی خود مشاهده کنید.
برای تهیه نرم افزار اندرویدی مناسب برای گوشی چه کار کنیم ؟؟؟
اگر دیسک نرم افزار های مخصوص در پک دستگاه ظبط کننده تصوایر دوربین شما وجود دارد با مراجعه به آن می توانید نرم افزار اندرویدی مناسب دستگاهتان را روی گوشی خود نصب کنید و اقدام به تنظیمات انتقال تصویر روی گوشی خود نمایید.
نحوه اعمال این تنظیمات بطور کامل در لینک زیر توضیح داده شده است:
و اما اگر در تهیه نرم افزار مخصوص دستگاه خود به مشکل بر خوردید می توانید از منوی about دستگاه dvr خود ، اطلاعات نسخه ی نرم افزار آن را یادداشت کرده و در محیط وب و موتورهای جستجو به دنبال نرم افزار مخصوص آن بگردید.
در مقاله زیر نیز نام تعدادی از نرم افزارهای گوشی اندرویدی و سایر دستگاه های هوشمند به همراه لینک دانلود آنها آورده شده است که می توانید برای دریافت آنها اقدام نمایید.
 
نگارش این مطلب ادامه دارد...